Można to skomentować tylko w jeden sposób: XD
Żyjemy w czasach, w których grodzone osiedla to standard w projektowaniu budynków mieszkalnych, a każdy skrawek gruntu jest potencjalną podstawą wielomilionowej inwestycji. Równocześnie ceny mieszkań, na rynku pierwotnym jak i wtórnym, bezustannie rosną.
W miarę wesoły akcent w tej smutnej kupie betonu odnalazł facebookowy fanpage Żegnamy Reklamy. Zwrócił on uwagę na postawione przez firmę Vantage Development osiedle we Wrocławiu. Inwestor postanowił postawić na branding przy wykańczaniu projektu i zamiast wykorzystać przestrzeń dla mieszkańców na np. teren zielony, na środku placu wzniesiono logo fundatora. Samo w sobie byłoby to po prostu przygnębiające, gdyby nie fakt, że logotyp (w zamierzeniu będący skrótem nazwy firmy) wygląda jak popularna emotikona „XD”. Komentarze piszą się same. My postawimy po prostu na klasyczne XD.